Ir o contido principal

EROSKI adhírese ao código PAOS para unha publicidade infantil de bebidas e alimentos responsable

Este compromiso súmase ao esforzo para promover hábitos de vida saudables que impulsa a cooperativa e que recentemente foi merecedor de dous galardóns nos prestixiosos “Premios O Chupete 2013”

EROSKI asinou esta tarde a súa adhesión ao novo código PAOS de autorregulación da publicidade de alimentos e bebidas dirixida a menores, en presenza da Ministra de Sanidade, Servizos Sociais e Igualdade, Ana Mato.

Desta maneira EROSKI comprométese a seguir as regras de devandito código sobre o desenvolvemento, exercicio e difusión das mensaxes publicitarias dirixidos a menores co obxectivo de promover hábitos de vida saudables e axudar a frear o sobrepeso e a obesidade entre a poboación infantil e xuvenil. Un problema de crecente importancia na nosa sociedade que arroxa cada vez datos máis preocupantes.

O novo código estende o seu campo de aplicación a Internet, o medio onde máis se incrementou a publicidade dirixida a adolescentes, de maneira pioneira a nivel europeo.

“A nosa adhesión ao código PAOS reforza a nosa responsabilidade en materia publicitaria e de comunicación en relación ao fomento dunha alimentación equilibrada. É fundamental asentar hábitos saudables na infancia, para iso é importante traballar cun mesmo obxectivo desde todos os ámbitos. A aposta pola autorregulación, a través da adhesión a este código de boas prácticas, fortalece o noso compromiso de contribuír activamente neste reto colectivo da prevención da obesidade infantil”, declarou Miguel Ángel Meiriño, director de Relacións Institucionais de EROSKI.

A promoción da alimentación saudable está entre os obxectivos sociais de EROSKI como cooperativa e é unha liña de acción que a Fundación EROSKI tamén impulsa activamente para apoiar a educación alimentaria dos máis novos.

Premios 2013 pola comunicación responsable cos máis pequenos

Recentemente, EROSKI foi galardoado polo deseño dos envases dos novos cereais infantís de marca propia EROSKI no prestixioso Festival Internacional de Comunicación Infantil “O Chupete” 2013, un certame independente que recoñece os mellores traballos creativos con valores dirixidos aos públicos infantil e a comunicación responsable. O xurado valorou o seu deseño a través do cal non soamente se traslada ao consumidor os valores da marca, senón que ademais realiza unha proposta lúdica no propio envase aos máis pequenos.

Un deseño de envase que EROSKI completa en todos os seus produtos alimentarios de marca propia cunha etiquetaxe nutricional denominado o “Semáforo nutricional”. Con esta iniciativa, a cooperativa pon a disposición dos consumidores unha ferramenta que permite coñecer o valor enerxético e nutricional do produto -a través dunha guía de tres cores (laranxa, amarelo e verde) que facilita o seguimento dunha alimentación equilibrada e saudable- e ofrécelles así unha información adicional á que esixe actualmente a lei.

Tamén a Fundación EROSKI foi premiada polo desenvolvemento do seu Programa Educativo sobre Alimentación e Hábitos Saudables orientado a escolares de primaria de todos os centros educativos de España na última edición do Festival Internacional de Comunicación Infantil “O Chupete”.

Ademais, leste mesmo ano, a Academia Española de Nutrición premiou a EROSKI polo seu labor na promoción dunha alimentación saudable, un recoñecemento do ámbito científico que se suma ao Premio Naves que o Ministerio de Sanidade e Consumo outorgou a EROSKI en 2009.

EROSKI

Desde os seus inicios, o 10% dos beneficios de EROSKI destínanse a iniciativas de acción social, principalmente á promoción dos hábitos de vida saudables, a formación ao consumidor, a defensa do medio ambiente e a solidariedade. Gran parte destas iniciativas de acción social desenvólvense a través de Fundación EROSKI.