Skip to main content

EROSKI elikagai jasangarriagoak garatzeko Europako proiektu batean parte hartzen ari da

Eroski colabora en un proyecto europeo para el desarrollo de alimentos más sostenibles
  • RIS Straight 2 Market (S2M) proiektua EIT FOOD Berrikuntza eta Teknologia Institutuak kofinantzatzen du
  • EROSKIk Jakion euskal enpresarekin lankidetzan jardungo du tomate/boloniar saltsa berri baten errezeta hobetuan
  • Kontsumitzaileek ere parte hartzen dute proiektuan, merkaturatu aurretik errezeta berria probatzeko tailerren bidez

 

EROSKI RIS Straight to Market (RIS S2M) Europako nekazaritzako elikagaien berrikuntza-proiektuan parte hartzen ari da. Proiektu horren helburua da tokiko enpresa txiki eta ertainei, enpresa berriei eta zabaltzen ari diren enpresei laguntzea elikadura-produktu berriak edo elikadura-ikuspegi jasangarritik oso hobetuak merkatu nagusietara eramaten.

EIT Food erakundeak kofinantzatutako ekimena da, Europako Berrikuntza eta Teknologia Institutuaren (European Institute of Innovation and Technology - EIT), Europar Batasuneko erakunde baten laguntzarekin. EIT Food Europako elikagai-berrikuntzako ekimen nagusia da, eta elikadura-sistema jasangarriagoa, osasungarriagoa eta fidagarriagoa izan dadin lan egiten du.

EROSKIk Jakion euskal enpresarekin batera egiten du lan ekimen horretan. Enpresa horrek nutrizio-kalitate handiko kontserba naturalak eta berritzaileak egiten ditu, eta frutak eta barazkiak eskuz eraldatzen ditu kontsumitzaile berrientzat.

Bi enpresek garatutako proiektua, datozen 8 hilabeteetan luzatuko dena, azukre gehigarririk, lodigarririk, koipe gutxirekin eta gatz gutxirekin egindako tomate/boloniar saltsa berri bat egitean datza, kontsumitzailearen nutrizio eta osasun egoera hobetzen lagunduko duena.

Kontsumitzaileek produktu berriari buruz duten iritzia ezagutzeko asmoz, EROSKIk hainbat topaketa antolatu ditu azken asteotan. Parte-hartzaileek saltsaren errezeta egokitzen lagundu dute, sormen-jardueren eta ezagutza-trukearen bidez, eta elikagai freskoen kontzeptu berriak ekarri dituzte haurrak dituzten familientzat.

Proiektuan jasotzen da, halaber, etorkizunean merkaturatuko dela saltsa osasungarri eta jasangarri berri horren azken errezeta, EROSKIren sare komertzialaren bidez, Euskadin, Kantabrian eta Nafarroan.

EIT Foodi buruz

EIT Food munduko elikadura-berrikuntzako komunitaterik handiena eta dinamikoena da. Berrikuntza bizkortzen du, guztientzako elikagai osasungarriak eta iraunkorrak sortuko dituen etorkizunerako prestatutako elikadura-sistema eraikitzeko.

EIT Foodek, Europako Berrikuntza eta Teknologia Institutuaren (EIT) laguntzarekin, elikagai-sistema osasungarri eta jasangarri baterako helburu komunak partekatzen dituzten proiektu, erakunde eta norbanakoetan inbertitzen du, enpresa eta unibertsitateen berrikuntza-ahalmena desblokeatzen du, eta nekazaritzako elikagaien enpresa berriak sortu eta mailakatzen ditu, teknologia eta produktu berriak merkaturatzeko. Institutuak enpresariak eta profesionalak hornitzen ditu elikadura sistema eraldatzeko beharrezkoak diren trebeziez eta kontsumitzaileak jartzen ditu bere lanaren erdigunean, konfiantza sortzen lagunduz beren elikagaien jatorriekin birkonektatzean.

EIT Food Europako Berrikuntza eta Teknologia Institutuak (EIT) ezarritako bederatzi berrikuntza-komunitateetako bat da. Institutu hori EBtik independentea da, eta 2008an sortu zen, Europa osoan berrikuntza eta enpresa-espiritua sustatzeko.

EROSKIk berrikuntzarekin eta ingurumenarekin duen konpromisoa

Berrikuntza EROSKIren nortasunaren parte da hasiera-hasieratik, eta bere horretan jarraitzen du denboran zehar: irtenbide eta erantzun onenak eskaintzea bezeroei. Bezeroa bere berrikuntza-estrategiaren erdigunean jarrita, bere lehentasunak erosketa-esperientzia gero eta azkarragoa, errazagoa eta pertsonalizatuagoa sortzea da, bai eta produktu eta marka bereizgarri berriak eta elikadura eta bizi-ohitura osasungarriak eta jasangarriak sustatzeko irtenbideak garatzea ere.

Ingurumenarekin konprometituta, plastikoaren ingurumen-inpaktua murrizten sektorean liderra den taldean jarraitzeko lan egiten du EROSKIk. Helburua da 2025erako gutxienez % 20 murriztea erabilera bakarreko plastikozko ontzien tonak.