User account

Primary tabs

Estudi Dynamic

Logo DYNAMIC

Fundació EROSKI i Caprabo ens hem unit per dur a terme un estudi que reculli el mesurament periòdic de pes, alçada i perímetre de cintura i maluc dels escolars de primària amb la finalitat de determinar l'índex de massa corporal (IMC) i l'índex cintura maluc (ICM).

El nostre objectiu és obtenir un indicador dinàmic de la prevalença d'obesitat i sobrepès de la població infantil a Espanya.

Aquest estudi forma part del programa per a la promoció d'hàbits saludables en escolars que Fundació EROSKI desenvolupa des del 2012 amb l'objectiu de sensibilitzar, des de l'educació, sobre la importància de seguir una alimentació saludable.

Enguany, uns 30 col·legis formen part de DYNAMIC, i aporten els mesuraments del seu alumnat per tal d’aconseguir:

• Un indicador útil per a la societat.
  • Un major coneixement de l'estat de prevalença i obesitat entre l’alumnat.

Si tens cap pregunta sobre l'estudi, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres: info@escueladealimentacion.es