Qui som

L’Escola d’Alimentació és una iniciativa de la Fundació Eroski nascuda amb la vocació de fomentar una alimentació sana i uns hàbits de vida saludables entre els ciutadans.

Dins de l’Escola d’Alimentació, un equip de nutricionistes, pedagogs, experts en salut i comunicadors hem creat el Programa Educatiu, enfocat als nens i nenes en edat escolar. Aquest programa es complementa amb una Escola de Pares, que amplia el nostre projecte d’educació saludable a les famílies.

L’Escola d’Alimentació pretén ser, a més, punt de trobada de professionals de la salut, professors, pares, escolars i ciutadans; en altres paraules, de totes aquelles persones preocupades per millorar la seva alimentació i el seu estil de vida, oferint informació de qualitat i d’actualitat fruit del coneixement científic i de les investigacions que desenvolupa l’Escola d’Alimentació.

El repte és moure’ns junts cap a una societat més sana i, per tant, més feliç.

Benvinguts a l’Escola d’Alimentació!